Accepterad vilmer111 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmer111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Vilmeroo14

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Holger Holgerson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, bra energi och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Holger föddes i en rik familj och levde ett lyckligt liv. Holger och hans pappa hade en väldigt bra relation och inget kunde förstöra den. Men en dag så drabbades Holgers pappa av cancer och fick veta att han skulle få inom kort. Holger blev väldigt ledsen och hamnade i en depression. Efter några år så hamnar Holger snett och börjar umgås med fel folk. Holger börjar sälja droger osv vilket leder till att han sätter sig själv i skiten. Holger vet att hans pappa hade varit väldigt besviken på honom men nu är de försent att göra något åt saken. Holgers enda hopp i livet är att klättra inom den kriminella världen och bli en stor boss i framtiden. Det är de Holger ska göra på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå då jag mycket erfarenhet inom rp. Jag kan bidra med långa roliga och bra scenarion där båda partnerna vinner på något sätt. Jag kan bidra med en bra stämning och bra energi.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna scenariot. Tex om en polis gör allt den kan för att ta fast personerna som gör ett bank rån. Dem bryter mot regler bara för att dem ska vinna makten. Man kan också ta på en kidnappning, jag har kidnappat en person som jag rånade på ett vapen. Personen kan inte betala ut sig på något sätt. Jag har endå fått ett vapen eller pengar och då kan jag släppa personen istället för att bara skjuta den.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag powergamade i ett kidnappning scenario och fick indragen Krim. Jag lärde mig att det kostar att göra misstag och jag ska inte göra samma igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: Random death match. Det innebär att jag inte får gå och dödar någon utan andlening. Vdm: jag får knte andvända mitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att rpa och göra bra scenarion och inte bara skjuta.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka