Nekad Vilmer | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilmer

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198908903728/

Ditt Hex-ID: 1100001388b1130

Vad är din discord tagg? Wulf LivetPåSödraLatin!!#4716

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Peaka inte på Staffs IDn ~Wagner. Återstår: 0 dagar 23 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig eftersom att jag skickade ett /m till wagner. Tanken var inte att störa honom eller något utom bara se vem det är.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hända var att mitt gäng sinaloa cartel hade ett möte med ett annat gäng om att skaffa allians. Sedan kom vi överens och då snackade vi dc efter. En i gänget som vi har allians med är en trainee så att då sa bossen att det kommer vara en som speccar hela tiden. Efter så ser jag att wagner sitter och pratar med mitt gäng så att jag joinar där och snackar sedan. Efter det så ser jag att det är en staff som speccar så jag tänker att det är wagner och då blev jag sugen på att se vem det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså det var egentligen inte en felaktig ban ifall man inte tänker från mitt perspektiv. Enligt mig så var det en felaktig eftersom att jag hade precis snackat med han och några kompisar sa att det säkert var wagner. Så då ville jag bara kolla.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare, men den var felaktig så att jag blev unbannad ganska fort efter. Det var flame om bannade mig i 10 dagar för lall. För att vi hade en fight och då så hann han aldrig se hela uppbyggnaden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat struntat i att vara nyfiken på vem det var som specca mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska vara lika nyfiken.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka