Accepterad _flazh2.0 | Ban Överklagan [saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_flazh2.0

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229983752/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bae5c08

Vad är din discord tagg? P_1ston

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen mig för jag sköt utanför fängelset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mitt gäng o allians sköt mot våra gäng krig vid fängelset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår dom vi sköt mot hur dom tänker men jag skulle säga så här om man liksom kör efter sina opps som man vet har vårat specieal inköp och har sköt mot oss innan idag O kindnapat oss osså jag gå man igång o vill bara få igen mot dom o adrenalinet kickar igån o en i sin allians redan har skjutit mot bilen så skulle jag säga att man inte skulle tänkt på det irl heller så för denna gången tycker jag det är felaktigt men man kommer tänka en gång till om man inte ska följa efter lite mer så man kommer till en säkrare plats

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit anticht bannad dom senaste gångerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag sa man kan tänka en mer gång men också är det kicken man får som gör att man inte tänker vart man skjuter men man kan också prata mer med dom innan o försöka få dom där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man ska alltid tänka vart man skjuter innan man skjuter om det är rimligt o skjuta där

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det har jag:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka