Nekad Cladde | Ban Överklagan [manualchecked]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cladde

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199825802977/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f31d6e1

Vad är din discord tagg? Cladde

Vem var det som bannade dig? manuelchecked

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-14 223235.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag utförde ett regelbrott vilket som var sjukt onödigt och dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en gängbil och så kommer runt 3-5 bilar fram till mig och börjar hetsa och frågar "vilka är du med" och då är det en av dem som är med mig vilket jag inte visste då, jag antog att alla dem var i samma gäng eller allians, efter runt 2 minuter så hoppar en av bilarna och börjar skjuta mot min bil inte mot mina däck utan mot mitt huvud och då åker jag iväg några hundra meter och stannar och försöker skjuta tillbaka men då var det inte en av de som sköt som körde efter mig men jag antog att det var en av de som sköt mot mig så då sköt jag tillbaka och då dog han som var med i min allians.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig bann eftersom att jag inte kollade med honom om han tillhörde dem andra och då blev det ett litet missförstånd, men det var absolut ingen felaktig bann och jag ska förbättra mig framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en bann var grov power gaming som inte har hänt någon gång efter så jag skulle säga att jag har lärt mig av det, sen har jag blivit bannad för att jag låg i en bagagelucka som då skulle vara "abuse" och det har inte hänt nån fler gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha kollat med bilen och frågat om han tillhörde de andra också och gjort det klart vilka han tillhörde, men det gjorde inte jag vilket var sjukt onödigt och jag ångrar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka