Nekad Ville ta bort den [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Borzy#8478

Hur gammal är du? 13 (2009)

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer fixa mer aktiva anställda och rensa inaktiva, vad jag har sett så är det jävligt lalligt, jag kommer rensa alla utbildare och rekryterare sedan söka in nya aktiva. Jag kommer göra om systemet helt och hållet till ett gammalt system som funkade perfekt. Jag kommer fixa en Rakel lista samt klädkoder. Jag kommer att ha mer uppstyrda utbildningar vilket jag vet hur man gör, tazer kommer vara en speciell utbildning. Jag har liksom en massa idéer till att utveckla jobbet och vill verkligen få chansen. Ibland så möter jag som krim på Securitas som inte ens kan vårdslöshet i trafiken, jag kommer att fixa massa saker som brister.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har varit bitr chef på Securitas och jag vet hur man ska jobba som Securitas jag vet även vad som behövs fixas vilket såklart kommer fixas, jag har varit yttre befäl som polis samt assistent så jag vet hur det ska gå till. När jag var jobb ansvarig fick jag lära mig hur man ska få fart i jobben vilket jag kommer ta hjälp av nu. Det kommer vara jävligt strikt. När jag var mod så såg jag dagligen som körde som om de vore need for speed eller något, när jag var bitr på Securitas funkade det bra vilket jag kommer ta del av När jag ska utveckla jobbet osv så ja jag har massa erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan dvs runt 2-4 timmar av hårt arbete

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart att jag fortsätter.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej självklart inte.

Har du läst våra Regler? Ja de klart.

Jag försöker utveckla så mycket jag kan, är på mobilen vilket gör det jävligt svårt men gå på vad jag har skrivit visst det kanske inte var så mycket men jag svarade så mycket jag kan. Låt mig bara visa vad jag kan under intervjun, min starkaste sida är inte att skriva har lättare att framföra ord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka