Ej Antagen Rolf Gunnberg Den Andra | Chef-jobb ansökan [Aimo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Aimo Park

Vad heter du i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt användarnamn på discord? El_margi

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? Allra första gången va 8 Augusti 2021 men nu senaste var 14 September 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef IG har jag varit bitr. på båtbolaget och jag har varit vice-boss i ett gäng som hette Los Muertos för länge sedan, tror de va 2022-2023, nu vill jag ta steget framåt o fakltiskt bli chef. IRL Är jag en person som gillar ordning o reda och dessutom är jag lätt att prata med. Har dessutom varit chef på Aimo tidigare men jag sa upp mig pga personliga saker men de är ur vägen nu och jag kan aktivera mig igen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill få Aimo Park att bli mer aktivt, när jag var chef senast var vi ärligt top 3 mest aktiverade företagen på servern och det är just de jag vill göra igen. Jag har ärligt inte fått en böter på flera veckor och det är ändå en del av RPn man saknar lite. Så jag vill anställa och rensa för att vi ska bli så aktiva som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Yes, det har jag, kan vara aktiva flera timmar om dagen, nästan alla dagar, sen kan de ju komma upp oförväntade saker men då skriver jag ut i inaktivitet.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka