Nekad viktovski | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viktovski

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135699369/

Ditt Hex-ID: steam:1100001460fb1a9

Vad är din discord tagg? vetoski

Vem var det som bannade dig? akam_p

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-15 182837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var ute och testade en bil som min vän har köpt, och den var väldigt snabb. Plötsligt så kom det en sväng som föraren inte hann beräkna, så vi råkade köra av vägen och flyga upp i himlen. Jag tror att personen som bannade mig/oss för det antog att vi lallade runt och lekte eller någonting när i verkligheten så var det ett ärligt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som det står ovan så körde vi bara runt i en bil som var extremt snabb, när vi plötsligt körde av vägen in i en rampliknande struktur som skickade oss upp i himlen. Allt detta var ett misstag, om jag inte missförstår situationen så är det detta jag tror är anledningen till varför jag blev bannad, i 8 dagar?!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle anse det vara en rimlig orsak till att banna någon för det är ju liksom overkligt att man hoppar upp till himlen med sin bil men i detta fallet så var det ett misstag som orsakades av vad som upplevdes vara d sync.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och mina vänner satte oss i en polisbil tidigare vilket fick oss bannade, vilket var ett dumt misstag som jag nu lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha varit så dum och antagit att jag bara kunde åka runt och testat den lite. Jag var väldigt ny till RP och gjorde ett dumt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att respektera deras jobb samt bilarna och allt dem gör till att inte lägga mig i och inte blanda mig i vad som pågår där.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka