Nekad 300aik | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 638 — Övrigt
Personal: undefined
Datum: 2026-03-01
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var med i ett skottscenario där vi sköt mot en kille som nu är pbannad, efter det drog vi tillbaka till vårat gänghus. Jag kände han ganska bra sen innan så det var inte så seriös stämning mellan oss just då. När vi kom till vårat gänghus så ringde han min kompis på telefon ig och han satte på högtalaren. så började jag skoja lite och råkade säga hans irl namn, vilket jag fattar i efterhand inte var så smart. Han sa då mitt irl namn tillbaka, och vi båda skrattade åt det. Han sa också att han inte brydde sig så mycket just då och fortsatte hetsa/skoja med oss, så jag tänkte inte mer på det i stunden. Klockan var också typ 5–6 på morgonen så man var ju rätt trött och tänkte inte helt klart. Efter scenariot blev han nog lite irriterad i efterhand och hoppade supp. På min ban står det att jag skrattade i support, men det var inte jag utan den andra killen i supp som gjorde det. Jag fattar nu i efterhand att det var fel att ens nämna någons irl namn, även om det var som lall mellan oss. Det var absolut inte meningen att doxxa eller göra något illa utan bara ett dumt misstag i stunden som verkade rätt roligt just då. Vill också snabbt bara säga att den andra killen (varjbo) som jag gjorde detta regelbrott med blev unbannad.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde eftersom jag nu förstår att det var fel. Det var heller inte något misstag då jag valde o medvetet att doxxa honom genom att säga hans namn.

Vad har du lärt dig sedan dess? Efter min ban har jag förstått allvaret i doxxing. Även om det kändes oseriöst i stunden och det var menat som skämt inser jag att det aldrig är okej att nämna någons irl namn inne på servern. Jag tar fullt ansvar för det som hände och har lärt mig att alltid hålla mig till en hög rp nivå inne på unive. Det var ett misstag som inte kommer upprepas.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tyckker ni borde ge mig en chans eftersom att jag har tagit till mig av mitt misstag och verkligen förståt varför det jag gjorde var fel. Jag tar fullt ansvar för det och ska börja respektera folks privata grejer.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr inte, mina polare som var med under scenariot har inte heller något.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

har gått en halv vecka nu, tänkte bara kolla om någon kunde tagga 320!😁

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka