Nekad 300aik | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 638 — Övrigt
Anledning: doxx, garvar i supp problem spelare
Personal: Zeno
Datum: 2026-03-01
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var med i ett skottscenario där vi sköt mot en kille, därefter drog vi tillbaka till vårat gänghus. Jag känner han ändå relativt men vi är inte alls nära så det var inte så seriös stämning mellan oss just då. När vi kom till vårat gänghus så ringde han min kompis på telefon ig och så satte han på högtalaren. Hela det här samtalet bestod bara av massa ''din busunge'', ''jag knullar dig'' osv. Alltså det ända vi gjorde var att bränna varandra. Ingen tog detta seriöst då alla garvade och det var roligt i stunden. Då så dum som jag är säger jag hans irl namn. Han började garva åt det och sa typ ''jag bryr mig inte att du kan mitt namn''. Därefter fortsätter vi hetsa mot varandra på ett skojsigt sätt. Klockan var också runt 5-6 på morgonen så vi alla var ju relativt trötta. Efter scenariot när alla hade gått ut ur spelet så blev han nog lite irriterad på mig att jag sa hans irl namn när de var typ 5-6 personer från vår sida som alla satt o skojade med honom och hans polare. Han blev nog irriterad på att dessa andra personer som var runt omkring mig fick veta hans namn så då hoppar han supp och får mig pbannad. Det står också på min ban att jag garvade i supp men det var inte alls meningen från min sida. Som sagt klockan var 5-6 på morgonen och personligen när jag är trött så skrattar jag åt nästan allt. Det som fick mig o skratta var att personen som tog oss i supp kallade mig äcklig busunge. Det var inte alls menat som att ''omg jag är största problem spelaren och är så cool att jag garvar i supp''. Vill också bara säga att den andra killen (varjbo) som var delaktig i scenariot och gjorde samma misstag som mig blev också unbannad, men såklart betyder det inte heller att jag förtjänar o komma tillbaka.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar 100% ansvar för det som hände och det var riktigt fel av mig att nämna hans irl namn framför 7 personer som alla satt och skojade med honom. Nu i efterhand fattar jag varför han hoppade supp och jag hade hoppat supp själv.

Vad har du lärt dig sedan dess? Allvaret i doxxing. Det är riktigt fel att doxxa någon över ett jävla spel och det är någonting som inte kommer hända i framtiden heller.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni borde ge mig en chans eftersom att jag har togit till mig av mitt misstag och verkligen förstått hur fel det är att doxxa någon. Jag tar fullt ansvar för det som hände, har lärt mig och ska nu mer eller mindre respektera folks privat information.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr inte, frågade mina polare som var med men de hade inte heller något.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka