Inaktuell Viggorosen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggorosen

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? viggo.123

Ange ditt födelsedatum 7 mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som lede mig hit var när jag själv skulle ansöka och göra intervju. Jag tyckte att det kändes som en sak jag hade kunnat göra. Jag gillar verkligen Unive och vill hjälpa deras community så mycket som möjligt och se till så att alla kan få ha det bra så det inte finns massor av lallare och så och se till så att alla ska få en chans att spela på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer att vara aktiv och se till så att folk får den möjligheten att få spela på Unive. Jag är väldigt hjälpsam och hjälper de som behöver hjälp. Jag vill att alla ska få chansen att spela på Unive. Jag kommer att vara sträng med deras svar så att vi inte får in någon lallare som bara vill skapa kaus på servern men medans lugn och snäll mot dem som ansöker.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska behandla folk lika dant oavsett vad. Man ska alltid vara trevlig när man möter någon. Man ska all respekt mot dem och prata med dem som om du känner personen bra och inte liksom hetsigt eller något sånt. Jag tycker att man alltid ska fråga lite sånt om hur dem mår och lite så. Så dem känner sig trygga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag hade viljat påverka den lite mer så att det ska vara mer

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dem ska kunna rpa på skader och vet hur man använder sig av sme/me och sånt. Jag tycker att dem ska kunna reglerna och vad som är fel. Jag tycker att dem ska ha lite kunskaper från tidigare servers och så. Men det spealr ingen roll om dem nu redan kan allt dem behöver kunna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer känna att jag har ansvar att dem som kommer in i servern ska kunna rpa så man inte har accepterat en lallare. Man kommer ju ha ansvar att servern inte har massor av lallare och att communityn är bra.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer att ta ett en del varje dag. På helger har jag mer tid att så det kommer bli fler som kommer in då.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka