Antagen Öjh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Öjh

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad heter du på discord? oojjhh

Ange ditt födelsedatum 14 September 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar att fixa och organisera saker så att det blir lättare för folk att vara med i aktiviteter och känna sig välkomna. Jag är bra på att planera, prata med andra och jobba tillsammans i ett team för att göra saker bra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som Medlemskap Ansvarig för att jag gillar att hålla ordning och se till att allt funkar som det ska. Jag tycker också om att prata med folk och hjälpa dem att känna sig välkomna. Jag gillar att jobba tillsammans med andra i team och vill se till att alla medlemmar trivs och kan vara med på roliga aktiviteter. Om jag någon gång gör något fel så ska jag tänka på det nästa gång.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra med respekt vänlighet och lyssna på vad de har att säga. Det är viktigt att vara hjälpsam förstående och försöka sätta sig in i andras situationer så att alla känner sig trygga och välkomna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka medlemmarnas upplevelse på Unive genom att göra det lättare för dem att delta i aktiviteter och känna sig inkluderade. Jag vill bidra till en positiv och välkomnande miljö där alla känner sig sedda och kan trivas samtidigt som jag hjälper till att organisera saker så att allt fungerar smidigt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de som är medlemmar på Unive ska vara snälla mot varandra, lyssna på andra och vara med på roliga saker. Det är också bra om man hjälper till och försöker göra alla glada.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag var Medlemskap Ansvarig skulle jag se till att alla känner sig välkomna och har kul. Jag skulle hjälpa till så att det är lätt att vara med på aktiviteter och att allt funkar som det ska.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kan vara ganska olika, Just nu när jag rp så är det runt 4-5 timmar per dag beroende på vardagar o helg. Men som medlemskap ansvarig skulle det kunna vara runt 2-3 timmar per dag vardagar kanske mindre beroende hur det ser ut.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Bara önskar att ni läser detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka