Ej Antagen Zzduc_k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theduc_k

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? theduc_k

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att jag verkligen gillar att hjälpa nya spelare att komma in i communityt. Jag tycker det är roligt att förklara regler, guida folk rätt och se till att alla känner sig välkomna. Jag gillar ansvar och vill vara med och bidra till att fler får en bra start på servern.

Även F.D MA bara för nån vecka sedan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är engagerad, trevlig och tålmodig. Jag gillar att samarbeta med andra och är van att ta ansvar både i spel och i verkligheten. Jag vill alltid göra mitt bästa och jag är en person som gärna tar initiativ. Jag tror jag kan bidra med en positiv stämning och se till att intervjuer och intagningar sker på ett professionellt och respektfullt sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara lugn, respektfull och tydlig. Det är viktigt att alla känner sig trygga och förstådda. Man ska bemöta andra så som man själv vill bli bemött, med tålamod och vänlighet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill bidra till att nya spelare får en trygg och bra start. Genom att förklara reglerna, svara på frågor och guida dem rätt kan jag hjälpa dem att komma igång på ett bra sätt. Jag vill också vara ett bra exempel själv, genom att alltid följa reglerna och hålla en god stämning både IC och OOC.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska känna till och följa serverns regler. Man ska respektera både IC och OOC, kunna rollspela seriöst och bidra till en bra RP-upplevelse för alla. Det är också viktigt att man har respekt för andra spelare och kan samarbeta i olika scenarion.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig känner jag ansvar för att intagningarna går rätt till och att alla får samma chans. Jag vill representera servern på ett bra sätt, både i intervjuer och på forumet. Mitt ansvar är också att se till att reglerna följs och att nya spelare får en bra första upplevelse på Unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv flera dagar i veckan och spelar ofta på kvällar och helger. Jag kan vara flexibel med tider och anpassa mig efter vad som behövs.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är motiverad, vill alltid lära mig mer och kommer att göra mitt bästa om jag får chansen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka