Nekad viggo selin | Medlem ansökning [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo selin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo selin

Vad är ditt discord namn? köttbullar-(VIGGOSELIN41)

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2005

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Viggo Selin och är 23 år gammal. som ung så bodde han med sin mamma och pappa på en liten gård ute på landet. Viggo har alltid gillat bilar på grund av att hans pappa hade gammal bilar på gården som dom två brukade meka med efter skolan och jobbet. han gillar alla sorts typer av bilar men mest av allt gammal muskelbilar med mullrande v8or. hans dröm bil är en Dodge Challenger SRT hellcat supercharged. Viggos mamma dog tyvärr 3 månader innan han skulle ta studenten och flytta hemifrån så han brukar gå till hennes grav varje fredag klockan 15:00 för att tända ljus och lägga ditt hennes favorit blommor. När Viggo flyttade hemifrån så flyttade han in till stan som låg några km ifrån han barnhem där han växte upp för att på börja sitt egna liv. Nu mera försöker han hitta nya vänner att umgås med och att försöka betala sin hyra så han ska försöka skaffa ett jobb så fort som möjligt. Viggo har alltid velat jobba som mekaniker eller bilförsäljares går allt som planerat så ska han försöka komma in på ett sånt jobb så fort som möjligt. Viggo har många roliga men även tråkiga historier inom sig som han gärna skulle vilja dela med sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Rp från min sida samt social Rp som kommer kunna utveckla unives Community. skapa roliga scenarion med andra spelare och hålla mig till era regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte tänka på sig själv. man ska tänka på att alla ska ha roligt i ett scenarion och inte bara vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. t.ex. powergaming: man ska inte bara tänka på att vina och komma undan i ett scenario, t.ex. om du har en biljakt och polisen är efter dig och väljer att preja dig så att du volter bilen och hamnar på taket då ska man inte hoppa ut och ksk börja skjuta eller fly direkt, man ska Rpa på skador och inte tänka på att vinna hela tiden. fearRP: man ska vara rädd om sitt liv t.ex. om man har en pistol mot sitt huvud ska man vara rädd/försiktig och inte spela cool och som att man har flera liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har spelat ca 2 år nu och vet hur man bete sig och man behandla andra och följa regler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? näe inte så mycket mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka