Nekad viggo eliasson | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo eliasson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? .reachz

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: janne eriksson han är runt 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva han som snäll. lyssnar bra. men om han blir arg så blir de inte så kul

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakrund och framtids planer är att bli chef på mekonomen igen men man vet aldrig janne har börjat umgås med fel personer så man vet aldrig vad som kan hända

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en social rp och göra så att min rp blir bättre och jag kanske kan lära mig lite saker från rp och ett till mål är att skaffa så många vänner som det går och göra så att jag får vänner på servern och göra min rp så bra som möjlig. och vara polis eller bilmekaniker eller jobba på en bilfirma så jag kan lära mig mer om bilar och mer om allt inom rp och ha så kul som möjligt eller att vara krim. och att ha så roligt som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska tänka på sig själv i ett scenario t.ex om du har ett vapen så ska du inte bara tänka på att om du dör får dom ta det du måste tänka på att alla ska ha lika roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte av vad jag minns men det va liksom 4 år sen jag började spela på denna server men nånting säkert

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm/random death match = Dödar nån utan en anledning/senarion Vdm/vechil death match = Använder ett fordon som vapen Copbait = lurar poliser att komma efter en fear rp = du måster vara räd om nån siktar ett vapen på dig metagaming = tar info från outcaracter Nlr = om du dör får du ej komma ihåg nåt från senariot Combat log = du får ej logga i ett senario Power gaming = du ska rp på dina skador om du krocka eller gjort illa sig Sunt o förnuft = hur skulle du reagera i real life?

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är genuint snäll kan rpa rätt så bra skulle jag säga man kan ju alltid utvecklas. jag kan inte gå in i dcn det skulle va snällt om ni kunde kolla om jag är bannad elr nåt

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka