Nekad MzT1992 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MzT1992

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? mzt1992

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viggo Mihailovic

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rak, Ärlig och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Viggo föddes i forna Jugoslavien. Han växte upp när det var pågående inbördeskrig vilket ledde till tuffa levnadsförhållanden för honom och hans familj. Han fick se extremt mycket hemskheter så som avrättningar, stympningar och massgravar. Viggos far anslöt sig till motståndsrörelsen när Viggo var 3 år gammal, vilket resulterade i att det var hans mamma som fick dra hela lasset hemma vad beträffade skolgång, läxor, umgänge etc. Redan i tidig ålder (11-12år) började Viggo med "mild" kriminalitet, såsom snatteri och lätt stöld. Ficktjuveri och sådana saker. Sedan i äldre tonår (17-18år) började han med tyngre kriminalitet, såsom grövre personrån, kidnappning, grova vapenbrott. Förutom detta så älskar Viggo alla fordon på två hjul. Detta pågrund av att när han växte upp så hade hans pappa en gammal motorcykel ståendes i familjens garage som Viggo brukade meka med på lediga stunder. Hans mor slet med honom och försökte få honom att byta umgänge men till sitt förtret. Viggo drömmer om att starta eller iallafall delta och vara medlem i en seriös MC-klubb. Det är därför han valt att flytta till staden Unive. Här hoppas han kunna slå sig till ro och göra det han älskar mest: Åka hoj och umgås med sina bröder och systrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rutin och ett öppet sinne när det beträffar RP'n på servern. Och vad jag menar med det är att jag inte har några problem att tänka utanför ramarna för att det ska bli ett givande och roligt scenario för alla inblandade. Jag har inga problem med att förlora ett scenario, bara det sker på rimliga och med hänyn till situationen: Verkliga grunder. Jag har 480 timmar på FiveM sedan September detta år. Så jag skulle säga att jag är rutinerad. Även om jag är "ny".

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig innebär det att om jag tillexempel säljer droger vid piren, och en polispatrull kommer och griper mig när jag har droger på mig, så ska jag spela för att poliserna skall få ett så givande och verklighetstroget scenario som möjligt, med visiation, gripande och förhör, även om det resulterar i att jag åker i fängelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna på Unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Döda folk med hjälp av fordon, RDM (Döda folk helt random utan rimlig anledning), Powergaming (Utnyttja din position för att garantera vinna ett scenario)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat som både kriminell, samt varit biträdande rikspolischef och chef för FRI samt agerat krimansvarig och jobbansvarig-STAFF på Avena tidigare.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka