Nekad Vide | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vingu

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198055327766/

Ditt Hex-ID: 110000105aa8816

Vad är din discord tagg? Vingu#5242

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Bete dig mot polisen. ~MOB. Återstår: 9 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick in i Väntar på support och pratade med MOB och han sa att man visst inte fick säga jävla grisar till polisen och hur fan skulle jag kunna veta de, de står inte någonstans i reglerna, jag läste igenom reglerna igen för att kolla om de stog något om de men de gjorde de ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg inne på sjukhuset och bedde om hjälp för att jag hade blivit påkörd av en kille som smet iväg från polisen när de pratade i en bå rs6 då han bara körde på mig när han smet men jag dog inte bara jag kunde inte komma upp för de var en bug, sen så ropade jag på folk att de skulle hjälpa mig och sen så kom polisen in och jag sa ¨Kan du hjälpa mig polisen, grisar kan ni hjälpa mig eller har fucking blivit påkörd¨ sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker att de absolut var en felaktig ban för såklart man får kalla polisen för gris, de har sååå jävla många andra gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. RDM ¨Visste inte reglerna för att jag var ny på servern de var 3 månader sedan.
2. RDM ¨De var ett missförstånd och fick unban¨
3. Sunt Förnuft ¨De var när jag knivhögg en kille på motellet och fick 20 dagars ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså nej, för jag gjorde som sagt inget fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att MOB säger att de är mot reglerna att säga att de är perm ban om man säger gris mot polisen i rp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka