Accepterad Surströmming | Ban Överklagan [krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198045852137/

Ditt Hex-ID: eam:11000010519f1e9

Vad är din discord tagg? emil ghj

Vem var det som bannade dig? krato

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251216183801915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sprank när polisen rikta vapen mot mig. och jag döda polisen jag var inte rädd om mitt liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en grabb som jag byte import med åkte runt. Polisen stannar mig för jag åkte fort. fråm inge stanns börjar polisen rikta mot mig och min kompis. Jag hoppar ut ur bilen springer med händerna uppe i luften. Jag springer runt bilen tar upp mmitt vapen och riktar mot polisen. Jag springer fram till han och säger upp med händer x antal gånger. Polisen skjuter ett skott på mig jag skottar tillbask och dödar han,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är rätt för jag sprang när jag hade vapen mot mig. men att jag döda polisen uten andlednig tycker jag att de stämmer typ. Som sakt polisen la ett skot på mig och då skotta jag tillbaks inge konstigt med de. Jag försökt spela ut de lite med att rikta mot han asså jag skotta inte på en gång. Men jag ber om ursääkt för mitt betende jag vill så gärna komm till baks nu. Jag skäms över mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad fler gånger tidigare. Jag lär mig av mina bans men ibland kan jag inte styra vad gör gör som ibland kan leda tll straff. Jag lär mig av mina bans och dena ban har jag lärt mig extremt mycket om jag vill så gärna komma tillbaks nu jag är ledsen och ber om förlåtelse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat hoppa ut ur bil och varit still och hade haft händer upp och låtit polisen kripa mer men vet inte vad jag hade gjort för bilens aggerande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jA har lärt mig mycket av min ban jag ber om ursäkt kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka