Nekad victors | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

victors

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad heter du på discord? victor#4102

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 1996

Beskriv din dagliga aktivitet. jag jobbar på vardagar men efter 16:00 så är jag aktiv fram till 23:00 på helgerna så är man så klart aktiv!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 1 Augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 6 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/879441342235815936/994712237438685294/victor.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är till för att underlätta för staffs, dock ska man inte leta problem man ska rpa som vanligt och om man stöter på problem ska man banna eller kicka.
och dva bilar som är sönder som lägger mitt på gatan

Varför vill du bli servervakt på servern? Det finns många olika anledningar för mig att ansöka till Servervakt. Jag vill försöka hjälpa individer även om dem är nya till rollspelandet eller erfarna spelare på själva servern. och se till så alla personer som jag har möjlighet att hjälpa får det så bra som möjligt och kunna känna sig trygga inne på Unive. Jag har rollspelat som en individ inom gängkriminalitetens världen ett tag och jag gillar den rpn och vill fortsätta som kriminell, men jag ser också mycket regelbrott som kommer fram medans jag rpar inom denna rpn. OBS har aldrig fått indragen sv jag ansöker pga jag missade behåll roll...

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. v abuse är när man tillexempel har id på under ett skottscenario eller om man revvar sig själv efter man varit 12 timmad korruption är nästan samma sak de är när man använder sina perms till sin fördel

Du får utvecklar dina svar och göra en ny ansökan om 12 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka