Ej Antagen realbunny1 | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larsson998

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? larsson998

Vad är ditt Hex:ID 1100001362bcfef

Ange ditt födelsedatum 9 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån 15:30-22:00 Tis 15:30-22:30 Ons 15:40-22:30 Tor 15:00-22:30 Fre 14:30-04:00 Lör 12:00-05:00 Sön 12:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Unive: 9 | AnKaN__1, Lunify, Lagar utan använda ./me, 2 dag, Thu Aug 11 15:25:33 2022 Unive: 10 | AnKaN__1, Troik, Höj rpn vid döagning, redan gjort /m till dig., 1 dag, Sun Aug 14 12:35:21 2022 Unive: 11 | AnKaN__1, Troik, Suntförnuft lall, 1 dag, Mon Aug 15 00:11:12 2022 Unive: 12 | Mitt namn är Ankan, Complain, Sunt förnuft (Tar fram baseboll trä ur röven), Combat Log (Tar spawnmenu för att undvika scenario), Osäriös RP, 20 dag, Sun Sep 4 12:20:39 2022 Unive: 13 | Ankan, Ljungen, loggar i scenario, 10 dag, Sat Mar 18 17:58:26 2023 Unive: 14 | Ankan, Ljungen, clogar, 10 dag, Sat Mar 18 18:04:39 2023 Unive: Spelaren har blivit bannad 14 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt enligt vad jag vet/tror är en person som är rätt så mogen och kan väldigt mycket inom rp världen, hjälper till servern och ser till att inga regelbrott skes bland spelarna på rp servern . En servervakt är också en person som hjälper till folk om är nya i servern som t.e.x lallar eller bryter mot olika regler. En servervakt är en kan vara en slags förebild till medlemmar på servern. En servervakt är en extra hand som hjälper till med små saker som staffsen inte behöver göra. Staffsen kan inte göra 2 saker på en gång. En servervakt ska alltid finnas där för en staff om den inte har tid.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag är vill bli servervakt är för att jag är en rätt så mogen person med mycket bra rp och ska alltid tänka sig för innan jag gör någonting inom rpn . Jag kommer också hand väldigt väl hand om min roll som servervakt om jag blir det alltså ej abusar mina roller, jag är också en väldigt omtänksam person som vill bara vara en bra förebild till alla medlemmar på servern. Och se till att rp nivån blir så bra o rolig som möjligt för alla spelare på servern. Det bästa med mig är att jag vill hjälpa till servern och få bort alla lallare på servern och problemspelare, som bara förstör rpandet på servern just nu , under mitt rpande som krimminell ser jag väldigt mycket copbait under tillexempel skottlossningar och mycket folk som ressar sig själv för att vinna scenariot. vilket jag ser att många gör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption inom Servervakt rollen/delen är ungefär samma sak. Alltså Abuse/korruptionen är något stort regelbrott det kan t.e.x vara att man är i ett scenario och man blir dödad så revvar man sig för att inte tappa sitt vapen eller för att vinna senariot. En Annas abuse sak inom servervakt kan vara att man har på toggleId under ett senario för att kunna se vart motparten befinner sig. Servervakt Abuse/korruption leder till blacklist och indragna roller så långt jag vet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka