Ej Antagen Bengan81 | Ansökan till Servervakt [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hobbyhasse

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Kevin.

Vad heter du på discord? hobbyhasse

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001613a1adc

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet kommer främst att vara under eftermiddagar/kvällar, så på vardagar kommer jag att vara aktiv mellan 18:00-00:00. Jag kommer att vara aktiv mycket på helger/lov där jag kommer att gå in strax efter lunch och sedan vara aktiv ett par timmar till och från.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1402384364590858430/1429629893284724826/image.png?ex=68f6d617&is=68f58497&hm=262ca1350c4d396271389d9362d77d154a39e058f9c7caa80bb5108446f04d9e&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen genom att hålla koll i sin omgivning under rollspelandets gång. Servervakter finns för att man lättare ska kunna förebygga en dålig RP utan att behöva ha staffs som håller koll på allt och alla. En servervakt hjälper staffs genom att ta hand om alla regelbrott som sker på plats för att staffs ska kunna fokusera mer på större ärenden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att försäka förbättra RP-nivån på Unive som jag i nuläget tycker är rätt så kass i många fall. Jag vill även försöka förebygga alla dessa lallare som kommer in på servern dagligen från att förstöra för andra genom att då ta konsekvenser direkt när jag ser någon begå ett regelbrott och speciellt om jag märker att någon inte är här för att faktiskt försöka rollspela utan bara för att förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan förekomma på många olika sätt, just som servervakt innebära det att man använder sin makt som servervakt till sin egen vinning. Som servervakt kan man då vara korrupt genom att använda toggleid för att se var någon är eller kicka någon utan anledning för att komma undan ett scenario.

Nekad.

Anledning: Ej tagit intervju inom tidsramen!

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka