Nekad VictorKullander | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VictorKullander

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill söka Chef-jobb hos Saras Bil & MC

Vad heter du IRL? Victor Kullander

Vad heter du på discord? GanjaM4st3r#6940

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? Har haft flera konton och spelat till o från sen jag var 18. men cirka 1500 timmar kanske totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är en aktiv person, och jag vet att jag kommer prestera och jag har erfarnhet IRL som chef bland annat.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är erfaren inom jobbet och är anställd som erfaren, jag kan mycket om bilar och har ett stort intresse för det

Berskiv din karaktär? Han heter Sune Andersson och är 21år, Min karaktär är snäll och ödmjuk, men har en sida som små kriminell dock inte öppet, han jobbar och är driven, hans barndom var svår, Pappa var alkolist vilket påverkade honom väldigt mycket därav har han ett dåligt temprament och gillar inte folk som dricker alkohol, mamman dog i cancer när han var 15år och då började han snatta från olika butiker och började umgås med fel människor. Han har även en bror som är väldigt kriminell men han lever just nu utomlands med miljoner på kontot, sune är inte KRIM utan han är en laglydig person som följer alla paragrafer i dagens läge. hans intressen är att köra bil, och har ett stort intresse för just bilar, han gillar och gå på car meets och kollar på andras bilar oxå, han gillar även att dansa på klubb/bar.

Hur ofta kommer du vara inne? 12 timmar om dagen ish, ibland mer och ibland mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag kommer givetvis fortsätta spela på servern oavsett vad, men såg detta som en bra möjlighet för både er och mig :D

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? Jajjemän, gjort flertal gånger

jag kan absolut recomendera sunne en av de snällaste och bästa karaktären, gör sitt jobb bra tar hand om kunderna,och är typ hela tiden online!

Sune är verkligen en bra grabb, han gör sitt jobb och är ordentlig. Snäll omtänksamt och framför allt godhjärtad. Han förtjänar jobbet!

+++rep kunde ha utvecklat mer men vet att du kan utveckla mycket mer på muntliga annars ganska skön grabb skulle vara bra för sin rp att kunna få bli chef och hoppas ni ger honom en chans

+++rep Sune är en riktigt broder till mig och han förstännar och bli chef, han skulle förändra Saras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka