Mohammed_563
Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Auto Experten
Vad heter du i verkligheten? Mohammed
Vad är ditt användarnamn på discord? mohammed096195
Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2000
När fick du medlemskap på Unive? Vintras
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag jobbar på meko just nu som Erfaren, och jag är alltid aktiv och vill leda arbetet framåt
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få alla kunder och alla kolegor ha det bra och att kunderna ska vara nöjda med deras bilar, och att leda jobbet framåt så bra så möjligt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är jätte aktiv i meko jag är aktiv minst 4 timmar om dagen och så är jag ofta aktiv 9 timmar sträck.
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Mohammed
Vad är ditt användarnamn på discord? mohammed096195
Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2000
När fick du medlemskap på Unive? Vintras
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag jobbar på meko just nu som Erfaren, och jag är alltid aktiv och vill leda arbetet framåt
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få alla kunder och alla kolegor ha det bra och att kunderna ska vara nöjda med deras bilar, och att leda jobbet framåt så bra så möjligt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är jätte aktiv i meko jag är aktiv minst 4 timmar om dagen och så är jag ofta aktiv 9 timmar sträck.
Har du läst våra grundregler? Ja