Antagen Blezzz | Chef-jobb ansökan [Trygghansa] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blezzz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag söker chef till Trygg-Hansa!

Vad heter du i verkligheten? Yousef

Vad är ditt användarnamn på discord? real_blezzz / Zuttiing

Ange ditt födelsedatum: 3 Januari 2013

När fick du medlemskap på Unive? Ungefär 1 månad sedan! Något sånt tror jag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja, jag har varit chef men tyvärr inte på Unive Rp utan på andra rp servers det betyder att jag ka hantera stress och ta hans om mitt företag bra och hålla det aktivit! Samt tar in nya personer som kan hjälpa mig med förtaget. Jag gillar detta jobb på grund av att jag gillar att hålla på med bilar ändå om jag inte gör så mycket jag är ju erfaren på SC Styling men vill ändå ha något som jag kommer gilla lite mer därför testar jag nya saker jaär mogen, kan hantera stress och är snäll! Jag gillar att hjälpa folk som vill ha hjälp med sin bil då jag har sett att folk vill att Trygg-Hansa ska öppna mer! Därför e jag den rätta personen för detta jobb. Jag kommer jobba respektfullt som chef och ta hand om mitt företag!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Ta in personer som kan hjälpa mig med företaget. Men också ha kul med det jobbet man har mina framtidsplaner är att hjälpa så många personer. Då jag älskar att göra det.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, absolut jag kommer visa jätte mycket aktivitet som Chef det betyder att jagkommer ta flera timmar av min tid på detta företag men jag vill också ha ti för mina vänner samt mig själv och min familj. Men som sagt jag kommer visa mycket aktivitet!

Har du läst våra grundregler? Ja

vidare till muntlig intervju!
Du har 48 timmar på dig, Lycka till!

Grattis!

Du har valts ut som chef till Trygghansa.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka