Nekad Vickepalm | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vickepalm

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198429174685/

Ditt Hex-ID: 11000011bf2fb9d (Hex)

Vad är din discord tagg? vickepalm#5190

Vem var det som bannade dig? Ache

Hur lång tid var din ban? jag vet inte men är bannad på discord servern

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Combatlog - Disrespect i PM ~Ache. Återstår: 28 dagar 21 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otrevlig i pm och för att min dator crasha i början av senariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. David (The Lost Mc Boss) ringde mig till huset för han sa att han ville snacka med mig och då åkte jag ditt och när jag och David började snacka så kom det fram fyra killar till som JAG hade hjälpt komma in i gänget snabbt och enkelt. Så när jag hade släppt alla mina vapen och allt jag hade på mig så tog dom buntband på handlederna, ögonlapp och silvertejp på munnen så jag inte kunde röra mig, prata eller se och när vi satte oss i bilen så skulle dem åka till et ställe jag hitta men precis när vi kom utanför grinden så stängdes hela min dator av som Al3x har tittat i logs och sett att min dator crasha.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig bann förutom combatlog för att min dator crashade av någon anledning

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit små banns i typ tre dagar för att jag fattade inte att jag hade tryckt tab så bilen fortsatte rulla fast den var sönder

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva något i pm förutom att jag vill fortsätta senariot när min dator startar igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska vara otrevlig i PM och att försöka kommunicera med dom som var där

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det och respekterar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka