Nekad Anton Hjörring | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Hjörring

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skulle hoppa support på någon som sköt ett konstigt skott på mig så såg dem att jag hade haft fusk nedladdat på min dator och ett soundpack med setp ljud

Tar du ansvar för det som hände? Nej det gör jag inte eftersom att det echo hittade på min dator var ett fusk från när jag fuskade innan på servern det var i typ januari och det var även i januari jag blev bannad för fusk och jag hade inte ominstalerat min dator sen dess så det fanns kvar sedan innan och step ljudet använde jag inte ens på unive utan det var ett soundpack som jag hade på en 100k die server så jag har inte brutit någon regel eller fuskat sen jag kom tillbaka efter min fusk ban

Vad har du lärt dig sedan dess? Asså jag vet inte helt vad jag ska lära mig då jag verkligen intew fuskade utan det är något gammalt från ett tag sedan

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag fuskade inte utan det va bara att jag inte hade ominstalerat min dator.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mBtwKRckfLcQQLtwB?invite=cr-MSxna24sMzI1ODk4NzA5

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka