Nekad VIBLE rikspolischef ansökan [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
+rep tycker vible borde bli har alltid varit polischef och borde vara det igen och han har väldigt bra erfarenhet av att just vara chef och vill se han i polisen som chef igen han driver kåren framåt. Tycker att han borde bli chef igen

+rep En rikspolischef som är bra och kan styra upp kåren. Tror att du kan styra upp kåren och har mest erfarenhet när det kommer till de polisiära.

+rep, Om jag ska vara ärlig. Vible har varit chef en hel del gånger på polisen men vem har haft aktivast Poliskår och "bäst" Poliskår? Ja den frågan kan man ju ställa sig själv och för mig är den chefen som styrt det i generalitet är Vible. Klart, han kan göra fel men det tas lärdom av det och görs om fast bättre. Ingen chef är felfri, det är Vible absolut inte heller men han är även den som styrt Polisen bäst! Han har även jävligt mycket energi, tid m.m och verkligen brinner för Polisen här på Unive. Solklart val från min sida, hoppas jag ser dig som chef inom snar framtid!

-rep tycker polisen har varit ett skämt länge och om vi vill se en förändring måste ny ledning i polisen införskaffas. Han är dock aktiv och brinner för unive men vill gärna se nån annan som rikspolischef ett tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka