Ej Antagen VIBLE | Chef-jobb ansökan [Rikspolischef] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vilken chefs-position ansöker du till? Polisen

Vad heter du i verkligheten? Vincent

Vad är ditt användarnamn på discord? Vible

Ange ditt födelsedatum: 19 Oktober 2004

När fick du medlemskap på Unive? för 5 år sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag varit chef över polisen en del gånger. Jag räknat ihop av allt jag suttit så har det varit i 2 år. Så vet hur det funkar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner som chef är att göra det jag gjort innan fast bättre. Med andra ord vill jag skapa en tydligare struktur i polisen. det ska jag göra genom att öka ledning synlighet och öka det målade enheterna ingame. Jag vet hur man strukturerar upp en poliskår eftersom att jag har otrolig mycket erfarenheter och kunskaper inom detta ämnet. Jag tror på ökad synlighet ingame. Fokuset just nu är på discord och inte ingame. Jag har tagit lärdom av mina misstag och kommer lyssna mer på alla för det är viktigt alla röster blir hörda.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha mycket tid för polisen. Kommer synas ingame väldigt mycket

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep, passar inte och har blivit avskedad massa gånger. Varför får personen flera chanser hela tiden?

+rep extremt kompetent och rätt person för detta hans sätt att styra upp finns ingen annan person som löser det som han.
Så i slutet av dag vad ni än tycker om honom så är vible den rätta personen då hans kår alltid styrs bäst i längden.

------- rep extremt dålig erfarenhet och inte hört bra saker om denna individ alls

+rep den mest kompetenta som jag anser kan ta positionen som riks, Finns ingen som slår denna persons aktivtitet med mera. Jag önskar dig lycka till

-rep
Du har redan fått alldeles för många chanser och gång på gång bevisar du att en chans till enbart är slöseri med tid. Du har absolut bättrat dig, men du besitter tyvärr fortfarande inte de ledarskapsförmågor denna position kräver.

-----rep, finns anledning till det stora upproret för några månader sedan och risken är stor att 90% av kåren kommer att att avsluta sin tjänst om vible tillträder igen.

————-rep finns en anledning till upproret som var för några månader sen! Och att halva poliskåren kommer att sluta om han får denna plats

+rep väldigt vettig och är duktig på att ta ledarskap positioner och sköter det snyggt. Tycker det funkar utmärkt de tidigare gånger Vible varit RPC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka