Antagen VIBLE | Chef-jobb ansökan [320, LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polisen

Vad heter du i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Vible

Ange ditt födelsedatum: 19 Oktober 2004

Hur länge har du spelat på Unive? Slutet av sommaren 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag varit chef över polisen en del gånger. Jag räknat ihop av allt jag suttit så har det varit i 2 år. Så vet hur det funkar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag är sugen på att utveckla polisen mer. Göra nya saker och utmaningar. Kommer bygga upp en stark ledning och stark polis kår. Kommer ändra på visa saker som måstet göras. Men det tar jag med ledning och polis kåren. Polis kåren kommer få vara med och tycka och tänka lite mer om saker och lyssna på dom. Det är ett spel och vill att det ska vara kul och inte en plåga att kommer in och spela. Så min plan är att göra det roligt för alla som spelar. Båda polisen och krimnela

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara väldigt bra. Kommer kunna vara aktiv varje dag kvällar och nätter. Sen aktiv via Dc.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

+rep säger man minus rep så är man helt borta. Det var han byggde polisen från grunden och nästan allt vi har är tack vare honom. Det sker extremt mycket bra saker när han är chef. Han utvecklar alltid yrket mycket och bryr sig verkligen om det!

-rep då man inte vill ha samma chef igen och kanske börja lära känna en ny chef som ansökt till chef så får alla testa på att bli chef inom koren inte en och samma person inget emot dig vible men du fattar

-rep. Du har suttit som chef som flertals gånger inom Polisen, när vi väll frågade dig om vissa lagar visste du inte om vara det var för något och det var dem simplaste lagarna som alla borde kunna som tog intervju under den perioden. Du får chans på chans på chans att vara polis chef men efter varje gång du blir så har du blivit ner satt. Det tyder att du är en person som inte ska bara rollern som Polischef.

Många som jag har pratat med under åren som jag har varit inom polisen säger att du styr och ställer som du känner för det. Du tänker knapast aldrig logistkt när du väll gör större beslut du tänker bara på korta lösningar. Din polis kår kommer som alla andra gånger som du har varit vara en skit kår. När du väll har dina möten så brukar många kalla dem för skrik möten då du bara skriker på folk när dem har gjort ett misstag som går att lösa på ett annat sätt än att hänga ut dem för hela alla poliser.

-rep Vible visar gång på gång att han inte är lämplig för polischef. Trost alla hans chanser som chef så har han misslyckats visa sin kvaliteer som polis chef. Han har haft fler möjligheter än någon annnan som polischef och lyckas aldrig visa sig själv vara en kompetent och bra chef för polisen. Detta visas tydligt genom hans tidigare misstag som polischef och beteendet som ledde till att han blev avsatt gång efter gång.

-rep. Du har suttit som chef som flertals gånger inom Polisen, när vi väll frågade dig om vissa lagar visste du inte om vara det var för något och det var dem simplaste lagarna som alla borde kunna som tog intervju under den perioden. Du får chans på chans på chans att vara polis chef men efter varje gång du blir så har du blivit ner satt. Det tyder att du är en person som inte ska bara rollern som Polischef.

Många som jag har pratat med under åren som jag har varit inom polisen säger att du styr och ställer som du känner för det. Du tänker knapast aldrig logistkt när du väll gör större beslut du tänker bara på korta lösningar. Din polis kår kommer som alla andra gånger som du har varit vara en skit kår. När du väll har dina möten så brukar många kalla dem för skrik möten då du bara skriker på folk när dem har gjort ett misstag som går att lösa på ett annat sätt än att hänga ut dem för hela alla poliser.
+rep

+rep spelade med honom när han började som polis och gick upp från aspirant å tillslut kom till chef, ta tillbaka honom igen som chef han kan sin grej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka