Nekad vFrmda0 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vFrmda0

Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? inget ja går ut me

Vad är ditt discord namn? hemligabonent

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ödmjuk omtänksam stressfri

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gått klart skolan och pluggat klart på högskolan när jag var 25 år gammal, och var då polis i denna stad men valde att flytta ut på grund utav personliga själ och nu har ja kontaktat polismyndigheten på unive staden om ja kunde komma tillbaka och jobba i denna underbara stad men dock behöver ja medborgarskap igen då ja ska kunna jobba och tjäna mina vita pengar och betala skatt vet du.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Känner till så att alla har roligt och säkra samtidigt, fått höra att de är lite mer kriminellt pågående i denna stad innan jag lämnade, och nu är ja tillbaka för att ha lite roligt med kollegor så att dem är glada och ta in alla kriminella i buren. Samtidigt så att alla i staden känner sig välkomna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är mer att ge och ta, tex om man är kriminell så ska du kunna spela med förluster med och allt de går i powergaming regeln poliser ska också vinna i scenarion och så vinner kriminella igen de är det rp går ut på. Allt ska vara rättvist

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har brytit mot ett par regler men spelat här sen 2021 och man lär sig av alla misstag som man gör. tex som fearrp ja va lack den dagen och dem hade brytit flera regler emot mig så ja rpade inte på fearrp och sköt istället men man lär sig av alla sina misstag man har gjort i livet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random death match att du dödar någon oskyldig "vdm att du dödar någon me ett fordon" "suntförnuft logiskt tänkande"

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen person och varit med i rpandet i några år nu så har erfarenheter

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka