Nekad Soft_aim52 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soft_aim52

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? ot_demon

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl visel 27år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? delaktig, snäll och busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl har flyttat till en ny stad, han vill börja om sitt liv. Carl har inte haft det jätte svårt i sitt liv men mellan varven hamnat lite snett och lyckats ta fel beslut. Carls bakgrund har varit ganska normal men ändå lite stökig, han har lätt för att göra nya kompisar och älskar att vara social med nya människor. Framtids planen är för mig att jag vill skaffa något jobb, börja spara pengar och leva lite lågt men folk ska känna till mig, ett ganska lugnt liv passar mig bäst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket RP och ska försöka hålla den till så hög kvalite jag klarar av att leverera. Styr gärna folk i rätt riktning inom RP och villa hålla det så realistiskt det går. Vill bidra med skratt, konversationer och verkliga händelser!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sin egna sida, ur rollspels perspektivet kan det vara roligare och ge ett mycket mer intressant rollspel om man låter motparten ta vinsten i ett scenario eller händelse. Man vinner inte allt i verkligheten heller.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? I denna stad har jag blivit bannad ur dc men sen visat att det var ett misstag. men jag har aldrig brutit mot regler i andra städer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som betyder att du dödar någon utan bakom liggande anledning. Sunt förnuft som är att du ska göra samma beslut i rp som i riktiga livet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag har spelat RP till och från i ett par år, känner väl mig hyfsat säker i vad det innebär och tycker det är extremt givande med bra RP.
 
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
 
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
jag kommer att köra på en annan och sedan kanske kommer tillbaka
 
Nekad.
Anledning: Vill ej fortsätta här

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top