Soft_aim52
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan
Vad är ditt discord namn? ot_demon
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl visel 27år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? delaktig, snäll och busig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl har flyttat till en ny stad, han vill börja om sitt liv. Carl har inte haft det jätte svårt i sitt liv men mellan varven hamnat lite snett och lyckats ta fel beslut. Carls bakgrund har varit ganska normal men ändå lite stökig, han har lätt för att göra nya kompisar och älskar att vara social med nya människor. Framtids planen är för mig att jag vill skaffa något jobb, börja spara pengar och leva lite lågt men folk ska känna till mig, ett ganska lugnt liv passar mig bäst.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket RP och ska försöka hålla den till så hög kvalite jag klarar av att leverera. Styr gärna folk i rätt riktning inom RP och villa hålla det så realistiskt det går. Vill bidra med skratt, konversationer och verkliga händelser!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sin egna sida, ur rollspels perspektivet kan det vara roligare och ge ett mycket mer intressant rollspel om man låter motparten ta vinsten i ett scenario eller händelse. Man vinner inte allt i verkligheten heller.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? I denna stad har jag blivit bannad ur dc men sen visat att det var ett misstag. men jag har aldrig brutit mot regler i andra städer.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som betyder att du dödar någon utan bakom liggande anledning. Sunt förnuft som är att du ska göra samma beslut i rp som i riktiga livet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag har spelat RP till och från i ett par år, känner väl mig hyfsat säker i vad det innebär och tycker det är extremt givande med bra RP.
Vad är ditt discord namn? ot_demon
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl visel 27år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? delaktig, snäll och busig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl har flyttat till en ny stad, han vill börja om sitt liv. Carl har inte haft det jätte svårt i sitt liv men mellan varven hamnat lite snett och lyckats ta fel beslut. Carls bakgrund har varit ganska normal men ändå lite stökig, han har lätt för att göra nya kompisar och älskar att vara social med nya människor. Framtids planen är för mig att jag vill skaffa något jobb, börja spara pengar och leva lite lågt men folk ska känna till mig, ett ganska lugnt liv passar mig bäst.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket RP och ska försöka hålla den till så hög kvalite jag klarar av att leverera. Styr gärna folk i rätt riktning inom RP och villa hålla det så realistiskt det går. Vill bidra med skratt, konversationer och verkliga händelser!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sin egna sida, ur rollspels perspektivet kan det vara roligare och ge ett mycket mer intressant rollspel om man låter motparten ta vinsten i ett scenario eller händelse. Man vinner inte allt i verkligheten heller.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? I denna stad har jag blivit bannad ur dc men sen visat att det var ett misstag. men jag har aldrig brutit mot regler i andra städer.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som betyder att du dödar någon utan bakom liggande anledning. Sunt förnuft som är att du ska göra samma beslut i rp som i riktiga livet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag har spelat RP till och från i ett par år, känner väl mig hyfsat säker i vad det innebär och tycker det är extremt givande med bra RP.