Accepterad vFrmda0 | Beslut Överklagan (kristian160

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vFrmda0

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
2
Ditt discord namn: Neverexpect45

Ditt Hex-ID: Kan skicka i pm

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll + ban

Vem/vilka tog beslutet? Kristian v4

Varför tror du själv att beslutet togs? Ja, jag emoteade mig upp i en skottlossning. Det var fel av mig. Jag blev bara för sur efter att ha blivit pittad och eftersom jag tyckte att de hade rdm mig. Men fel på fel blir inte rätt. Jag borde ha hanterat situationen annorlunda och jag ångrar verkligen det som hände.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet blev något felaktigt eftersom jag upplevde att jag fick dubbla åtgärder för samma händelse. Under genomgången hade jag också svårt att hänga med i allt som togs upp och förstod inte alltid sammanhanget mellan de olika klippen som visades. Jag hade även funderingar kring opartiskheten eftersom den staffmedlem som hanterade ärendet är med i ett gäng som vi har konflikt med. Det gjorde att jag ifrågasatte situationen, även om jag förstår att beslutet fattades utifrån det material som fanns. Samtidigt vill jag vara tydlig med att jag tar ansvar för mitt eget agerande. Jag har insett att det jag gjorde var fel och jag ångrar det verkligen. Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans att visa att jag kan lära mig av mina misstag och följa reglerna framöver.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det går inte men kan försöka skicka allt i pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka