Nekad Vepzfbmk | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vepzfbmk

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Vepzfbmk

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Toyvo Bogdan. Han är 13 år gammal. Toyvo bor i ett hus i Stockholm med sina mamma och pappa. Toyvo gick på fotboll och han va jättebra på att köra fotboll. Toyvo vill bli polis när han blir stor men kanske en idag så blir haj kanske kriminell. Toyvo hade ochsp en hund som han gillade jättemycket men den dog för en vecka sedan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp nivå, jag kommer ej göra dumma misstag som t.ex. powergaming, rdm, vdm osv, kommer bidra med bra rp nivå mot dem kriminella samt vanliga personer ifall jag blir polis / kommer ej köra för makt o pengar. Kommer hjälpa dom nya personerna som kommer in på servern samt de som inte kört fivem förut med rules oså, o bara härlig rp nivå. Jag kommer se till att de blir en bra uppstyrning på de flesta jobb så gott jag kan, och jag kommer även försöka få bort de problem spelarna på servern vilket jag vet finns på unive ( svensk rp går knappt att rädda längre), därför borde ni just låta mig få WL.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha de roligt fast man inte vinner scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm är när man dödar ngn utan anledning, vdm är när man använder sin bil som ett vapen och powergaming 1 är när man inte rpar på skador, powergaming 2 är när man bara spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på massa andra servers innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ör rolig och snäll.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, ge gärna även ett exempel på motpartens vinst i ett scenario.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka