Nekad Jordan_Michael58 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Jordan_Michael58

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Lövgren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig,ödmjuk,erfarenhet kring livet.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle har tidigare jobbat som sjukvårdare och polis han är duktig och erfaren inom sitt arbete. Han ville komma tillbaka till staden och ba se vad som föresgår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare vart staff och har koll på rp jag bidrar med roliga scenarion jag har dessutom lärt mig utav all min erfarenhet att man ska göra det kul för båda parter i scenarion framför allt mellan poliser och kriminella man spelar inte för makt man spelar helt enkelt för att ha roligt det är inte direkt vanligt gta vi spelar. Med min erfarenhet har jag även lärt mig att jag inte blir arg när någon vinner ett scenario till exempel jag är polis och det lyckas komma undan ur ett butiksrån eller bankrån så blir jag inte arg utan jag fortsätter rpa förut så blev jag arg och skulle hoppa support hej vilt men man lär sig med tiden jag var medlem på servern tidigare förra året men jag blev ba trött på rp för min kompis fick problem med datorn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela ut scenariot som om det vore påriktigt och använda sig av suntförnuft även om motparten vinner så kan man ha kul man behöver in tjafsa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna men det var flera år sedan när jag var yngre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel 1: Powergaming man spelar endast för pengar och makt till exempel att man vet att man kanske kommer bli kidnappad och förlora sitt vapen men man väljer istället att logga ut för kvällen och kanske spela på nån annan karaktär för att man ville undvika scenariot. Exempel 2: Reaction rp till exempel om jag har blivit kidnappad och personen hotar att ta mitt liv och jag är en vanlig människa då ska spela utifrån det som händer och eftersom det är en vanliga människa jag vara rädd och inte vara nån som ba sitter och säger skjut då skjut då för jag vet själv att jag hade varit skit rädd om det varit på riktigt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag strävar alltid efter att alla ska ha kul men såklart ska man hålla sig till en bra rp nivå och följa reglerna men jag hoppas att ni godkänner mig för jag har en massa erfarenhet inom rp och har vart med inom stora scenarion som skätt på servern tidigare år.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Kalle var tidigare polis,securitas,sjukvårdare och mekonomen för flera år sedan sen 2021 han har jobbat mycket inom staden och har mycket erfarenhet framtidsplaner kan vara att komma tillbaka till staden och se vad som försegår han funderar nog på att jobba som sjukvårdare och bygga mer erfarenhet på den fronten och bidra med bra social rp. Jag har även en anna karaktär som var tidigare kriminell 2020,2021 på unive han heter Gabriel Alison och det kan hända att det blir en comeback för han som kriminell även jag vet inte riktigt en. Men min karaktär funderar på att lägga fokuset på sjukvård eller securitas då det jobben ofta har mindre anställda i jämförelse med polis då han jobbat inom polisen och klättrat ända upp till polismästare för flera år sedan och har otroligt mycket erfarenhet. När Kalle kom till unive så startade han på securitas sedan blev det polis och därefter en paus som sjukvårdare.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka