Nekad ZalmaN37 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZalmaN37

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? zalman_257

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Teddy Persson och är 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Social och Bestämmd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Teddy Persson och är 26 år gammal. Teddy växte upp i ett bra och stabilt hem där hans föräldrar brydde sig om teddy och värnade för att han skulle må så bra som möjligt. Teddy har alltid haft det lätt i skolan både i grundskolan men även i gymnasiet där han gick fordonslinjen. Efter gymnasiet så blev Teddy mekaniker på mekonomen och jobbade där tills han fyllde 20. Teddy började ta lastbilskörkortet när han var 20 och började sen köra timmerbil. Teddy körde timmerbil tills han blev 26 som han är nu. Teddy har slutat som lastbilschafför och vill nu flytta till unive staden för att skapa ny möjligheter. Teddy har ingen direkt plan på vad han vill göra i staden han kommer ta det som de kommer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och social rp som är på en hög nivå fast ändå rolig. Jag kommer alltid att värna för båda parterna i ett scenario och jag kommer inte rpa på ett tråkigt sätt där jag gör så att bara jag kan vinna scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att sig själv ska vinna utan att man ska tänka på att det ska vara roligt för de andra som är inblandade i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har nog brytit mot reglerna några gånger men det var i början när man började spela fivem då fattade man inte så mycket utav vad man gjorde men då fick jag hjälp av staffsen på den servern och då lärde jag mig utav mina mistag och gjorde inte om dom igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random death match det är när man dödar någon utan ett bakliggande scenario, Powergaming 1 det är att man rpar med ovärkliga krafter som att t.ex. köra in i en väg utan att bli skadad. Powergaming 2 det är när man bara rpar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae jag har nog inget att berätta som är relevant för min ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka