Inaktuell Vatsy Rae | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vatsy

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bruno

Vad heter du på discord? Vatsy#1578

Ange ditt födelsedatum 2 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa servern att bli bättre och få in fler spelare på servern, jag upplever att det är många som klagar på att det tar lång tid tills folk svarar på medlemskap ansökningar och tar intervjuer. Därför vill jag bli medlemskap ansvarig och jag tycker själv att jag kan reglerna väldigt bra och har mycket fritid då jag kan läsa ansökningar och ta intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag tycker att jag uppfyller alla kriterier för att bli medlemskap ansvarig t.ex. att jag är mogen, kan alla regler, jag gillar att hjälpa till, jag tänker alltid till och har bra erfarenheter av att ta ansökningar/intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med respekt och behandla folk som man själv vill bli behandlad. Jag har väldigt svårt för att bli arg men kan samtidigt vara seriös, jag tycker aldrig man ska skrika eller vara aggresiv mot någon speciellt inte när man intervjuar någon annan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? En högre rp nivå på spelare som blir medlemmar, en kul server att rpa på, ett bra community som inte är toxic, mindre lallande satt folk stannar på servern och att det är många roliga scenarion.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ska kunna alla grundregler, mogen, ha lite erfarenhet (ingame eller kolla på streamers), bemöta alla på ett respektfullt vis.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskap ansvarig anser jag att man har väldigt stort ansvar som bör tas seriöst eftersom att man avgör vilka som ska kunna få förmånerna man får som medlem vilket göt att man kan göra/förstöra rpn på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 17-23 Tisdag 17-23 Onsdag 16-23 Torsdag 16-24 Fredag 17-04 Lördag 12-04 Söndag 12-23 Såklart ändras det lite beroende på vad som händer den veckan eller dagen men ni kan anta att jag kommer vara aktiv unefär dessa tider.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Är medlem på min kompis server men spelar inte där och är redo att säga upp mitt medlemskap från den servern.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nepp :)

Tillbaka