Nekad valteri261 | Chef-jobb ansökan [Qpark] [lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

valteri261

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? Valter

Vad heter du på discord? valteri261

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? vet att man behöver ha varit medlem i en månad men har spelat på server redan när den hete multistaden och sen mer från och till så har blivit av med medlem för att ha varit inaktiv

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? var qpark alldeles nyss men sluta för att det var en dålig chef och det var inte bara jag som tyckte men jag vill få chansen att göra det bättre för arbetarna och roligare jag vill lyckas få igång ett aktivt jobb som syns i staden. Jag vill även göra så att vi alla blir bra kompisar i teamet och inte bara tråkiga chefer som inte bryr sig vi i jobbet ska umgås och lära känna varandra bra så att dom kan lite på mig också att jag kan lita på dom med. vill göra jobbet bra socialt och även aktibt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit qpark chef på en annan server sen har jag varit nog alla ranger förutom biträdande chef så har mycket timmar på jobbet

Hur ofta kommer du vara inne? några timmar per dag. men mer på helgen för har träningar. sen spelar jag bara på en karaktär

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? aa

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Tillbaka