Ej Antagen 1.cuzen | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuzeno

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Chef hos Falck

Vad heter du i verkligheten? I verkligheten heter jag Alen

Vad är ditt användarnamn på discord? Mitt discord namn är cuzenoeller

Ange ditt födelsedatum: 31 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? Ohhh de va ett tag sen men jag fick medlemskap runt November i 2025 men har varit medlem sedan 2023 men har valt vid vissa tillfällen att ta en paus på grund av personliga skäll

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ansvarserfarenhet och erfarenhet av samarbete med andra. Jag är en lugn person som kan gå till väga även i en stressig situation. Jag är även bra på att prata och lyssna på andra, och det tycker jag är viktigt även som chef. Som chef skulle jag främst arbeta med att skapa bra kontakt i teamet, stötta mina kollegor och se till att arbetet flyter på bra och att vi har det bra på jobbet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för framtiden är att utveckla Falck till ett jobb som arbetar aktivt och professionellt. Jag vill bygga upp en bra struktur, se till att alla i teamet får ihop det bra och hjälpa nya medlemmar att snabbt komma in i arbetet. Dessutom vill jag arbeta för att vi alltid håller en hög RP-nivå och att arbetet blir roligt och seriöst för alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara väldigt aktiv, och lägga ner så mycket tid som behövs för att vara chef. Jag är ofta aktiv och kan vara inne flera timmar om dagen. Jag kommer se till att finnas tillgänglig för personal och spelare, samt hjälpa till där det behövs för att hålla Falck igång och fungerande.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka