Ej Antagen Macke. | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macke.

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Max

Vad är ditt användarnamn på discord? max011755

Ange ditt födelsedatum: 27 December 2009

När fick du medlemskap på Unive? Först i mitten av december föra året sen nu i början av åren igen då jag försvann ett tag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef för lite olika jobb på andra servar så som rikspolischef sedan har jag även varit ägare på rätt så många olika klubbar och likande jobb. Sen tror jag även att jag passar extra bra på detta jobb då jag har ett stort intresse för bilar och fordon som kan vara väldigt bra och viktigt inom detta jobb föt om man kan mer kan man lära ut till andra men man kan även rpa mycket djupare för att sedan få en mycket roligare och seriösare rp och kunna ha scenarion som är roliga för båda parterna i den.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för falck är väldigt stora då jag har mycket jag vill förändra och se förbättring vid. Så vi kan börja med så kommer jag direkt när jag blir chef kolla över alla dem anställda och se vilka som jobbar mycket och så vilka som knappt jobbar något. När jag har gjort det så kommer jag kolla över vilka som sitter på dem olika positionerna inom jobbet och se om jag ska göra lite förändringar där. Jag kommer även försöka få ihop något form av möte för dem anmälda där vi kommer gemensamt gå igenom framtidsplaner med jobbet och se vad dem tycker borde förändras. Jag kommer även använda detta möte så jag kan få en bild av hur dem anmälda tycker och tänker men även så jag kan lära känna dem så vi kan ha en bra kontakt och om man har en bättre kontakt så är det lättare att se med dem vad man borde förändra med jobbet och likande. Jag kommer även att försöka peppa mina P/A så dem anställer mer folk för om vi är mer anställda kommer vi få en bättre aktivitet och då kan vi få bättre rycken och där efter bli mer stabila och bli ett bra och strukturerat jobb. Det hade även varit roligt för rpn att bygga upp kontakter med dem olika jobben på servern och samarbeten så man får en mer varierande arbetande där man kanske jobbar med polisen och så liknade. Det är dem planerna jag har nu men kan nog få fram mer om det behövs!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv så mycket jag kan i veckorna så det blir ungefär varannan dag i veckan men på helgerna blir det varje kväll försöker jag med i alla fall om det inte kommer något annat i vägen. Men jag tror att detta kommer bli bra för alla då jag även kan lösa saker OOC hela tiden då jag alltid har tillgång till DC.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka