Valter23523423 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Ditt discordnamn: Raw995

Ange ditt födelsedatum 15 November 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftersom att jag är mogen, ansvarstagande och rättvis. Jag gillar att hjälpa andra spelare och ser till att alla har en lika RP upplevelse och att alla följer serverns regler. Jag är inne på servern varje dag mins 6 timmar om dagen. Om jag blir shortlistad och staff kommer jag ta min staff roll på allvar och vara en profitionell staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Unive är en väldigt bra RP server. Väldigt lite lall skulle jag säga, men på allmänna platser kan det bli lite stökigt ibland när det är många runt omkring. Det jag har märkt på servern är att många icke medlemmar och test medlemmar inte tar sin roll på allvar och för dem spelar det ingen roll om de får poäng eller blir bannad, de tycker bara FiveM är lall och så är det defenetivt inte och det är detta jag vi hjälpa till med. Att få Unive mer staff och hjälpa varandra är nyckeln till dessa problem

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med de andra staffsen att vara närvarande på servern, alltså att ta reports snabbare eller hjälpa det allmänna folket på servern och ta itu med det som de behöver hjälp med. Genom att vara en rättvis staff ger det mer i längden!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff för mig är att man ska ta sin roll på största allvar och inte lalla som staff utan att man ska han en grund för sig själv och ett mål för dagen t.ex. "idag ska jag avklara så här många reports innan jag stänger av för dagen." eller något sånt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så jag kan fokusera på både RP, Staff arbete men samt mitt liv. Jag förstår att man måste vara aktiv som staff men privatlivet kommer först men eftersom att jag nördar Unive så är etta en bra chans att bli staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan i Januari så ca ett halvår nu och på detta halvåret har jag lärt mig grund reglerna på Unive och vad man får och inte får göra.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff 1 gång innan och på den gången har jag lärt mig grund kommandon och hur man hanterar reports och liknade

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte just nu!

Senast ändrad:
Tillbaka