Valter23523423 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Valter23523423

Medlem
Servervakt
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Ditt discordnamn: Raw995

Ange ditt födelsedatum 15 November 2011

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för att jag vill kunna hjälpa servern med flowet till t.ex. Reports eller förslag till buggar som förekommer. Jag vill också kunna hjälpa andra staffs ifall de behöver hjälp i till exempel support.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu funkar det ganska bra kanske lite lalligt lite då och då men annars är RPn över lag bra. Det som funkar bäst med Unive är ju nog rollspelandet för mig och den är precis bra till mig och mina förmåner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi ska jobba som ett team, ett lag som alltid ska hålla ihop.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Alltid ta det lugnt, inte hets mot folk, inte lalla tex ta staff samtal i onödan och lite sånt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mer Staff än RP men man ju fortfarande RPa lite då och då.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade den 5 februari 2026 men jag har kört servern lite innan jag joinade på discord

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? En övrig sak: Jag är 14 men jag fyller ju 15 detta året men jag undrade bara för jag är mogen och sånt och om jag kan RPa och prata så kan jag nog prata utförligt med medlemmar som gör regelbrott!

Senast ändrad:
Tillbaka