Nekad Valle03 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande Sjukvårdarchef

Vad heter du IRL? Valentin

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? strax över 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill göra det mer framgångs rikt och få det till en lättare plats där folk ska få hjälp när de behöver det. Jag har även mycket erfarenheter inom det jobbet då jag vet de mesta och håller koll på det mesta. Har även haft jobbet innan och då var jag överläkare och fick mycket beröm som "Killen som går på alla larm". Jag vill även bli chef på detta Job för jag tycker man tjänar bra pengar och man har kul. Jag trivs där jätte bra och är sjukt aktiv inom just det jobbet. Jag vill även ha detta jobbet för att få det till en lättare plats för både chefen och dem andra. Jag vill få sjukvården till den bästa sjukvården i världen. Jag vill göra en skillnad inom sjukvården så alla får hjälp som behöver det. Jag tar detta inom väldigt seriöst då jag även tycker att man inte bara ska hjälpa folk på plats utan om man har brytigt sitt ben är det direkt till sjukhuset. Kortfattat så brinner jag för det jag älskar och detta älskar jag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt varigt överläkare som är en under biträdande då ag vet hur man ska bete sig och hur man rpar som en läkare. Tar även detta inom väldigt mycket seriösare än vad vissa andra gör. jag vet dem flesta prudukterna en läkare använder sig av t.ex Syrgas, bedövning och sådant liknande. Detta är även ett jobb som jag vill jobba som irl och det är även en sak vrf jag vill ta detta riktigt seriöst. Lite mer jag vet bara enligt sjukhuset som kan vara bra att veta är att jag vet alla roller man kan ha ig och jag vet exakt vem som ska ha vem. Vet även vart allt ligger inom sjukhuset både innanför och utanför. Jag har även mycket erfarenheter i alla läggen, Jag vet hur jag ska göra i nästan alla lägen och hur man bete sig inom dem lägena. Jag kan även vara väldigt snabb på mitt jobb och noga fast det beror på hur alvarlig skadan är eller hur sjuk personen är. Detta är verkligen ett Job för mig!.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kashmir Jönsson, 190cm lång och är 26år gammal. Kashmir är en kille och han tänker exakt likadant som mig. Kashmir älskar att hjälpa folk och hans största dröm är att bli en stor del av sjukvården. Kashmir hade det väldigt svårt som liten. Hans mamma var allvarligt sjuk. Efter ett och ett halvt år dog hon. Kashmir var både ledsen och arg för att läkarna inte klarade. Kashmir är en god person men just då kunde han inte få ett leende på läpparna. Och det var just då 20 åriga Kashmir bestämde sig för att bli läkare. Han jobbade jätte hårt för att komma in och följde sina drömmar. Han lyckades, Hela hans familj firade hur stolta och glada dem blev över att deras son hade blivit sjuksköterska. När alla skulle sova så somnade alla förutom Kashmir, Han låg och tänkte hur hans första jobb dag skulle gå som sjuksköterska. 1 Dag senare så är han på sin första jobb dag och jobbar som receptionist. Bara efter 2 års jobb är han redan överläkare och räknas som en top 10 bästa läkare inom Sverige. Kashmir hade mycket bra med pengar och sparade till hans dröm hus, Ett hus vid vattnet som är stort och snygg med en fin bil i garaget. Det va Kashmirs dröm och inget kommer hindra han att köpa det när han har råd. Kashmirs största idol är hans pappa för det är han som har stöttat och hjälpt han nå upp till det han är nu. Idag är Kashmir 26år och jobbar som Biträdande Sjukvårdarchef. Kashmir är en jätte trevlig kille som alltid säger tack och ha det bra, Kashmir är även väldigt lojal av sig och något han verkligen är måste vara rolig. Kashmir kan få vem som helst att skratta i vilket läge som helst. Kashmir är även väldigt ärlig och tänker alltid 2 gånger innan han tar ett beslut. Detta är Kashmir tack för mig :).

Hur ofta kommer du vara inne? Brukar komma in 14:00 sen spelar jag till 02:00 och ibland senare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nä faktisk.

Har du läst våra Regler? ja. jag vet att jag inte rpat så bra på senaste tiden men snälla ge mig en chans att bli Biträdande Sjukvårdarchef jag lovar att vara sjukt seriös och det har ni mitt ord på ( om den nu blir godkänd)

Nekad, Finns redan en Sjukvårds chef och han bestämmer vem som ska bli biträdande :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka