Ej Antagen Adam_king | Chef-jobb ansökan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Walins

Vad heter du i verkligheten? Adam

Vad är ditt användarnamn på discord? adam_andersson

Ange ditt födelsedatum: 18 Juli 2010

När fick du medlemskap på Unive? Ungefär 2 år och 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är polis på en annan karaktär som är komissarie som heter kalle ohlsson och på den karaktären har han använt sig av lag boken flera gånger då irl har jag också gjort det och som chef på unive har jag faktiskt varit erfaren på marja och har då styrt när chefen eller eb var i tjänst. Jag har varit biträdande chef ör räddningstjänsten samt varit med i ledningen hos Sjukvården. jag har samt också arbetat hos domstolen och var P/A ansvarig personal ansvarig och då menas det med att jag har erfarenheterna med att kunna arbete inom domstolen samt ha mycket samverkan med de andra verksamheterna och kollegor inomsjälva jobbet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att försöka utveckla aktiviteten inom själva jobbet då jag har märkt att många advokater har fattats på de senaste veckorna de har liksom inte varit på plats när man behöver de som till exempel kvällarna då det är folk som behöver advokater och behöver försvar, vill också göra så att domstolen kallar in oss eller samtidigt polisen för att vi ska försvara folk

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja här nästan varje dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka