Nekad Valentino02 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Ditt Hex-ID: 11000010b52e161

Vad är din discord tagg? Dmot #4507

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var för att jag och sparkade och slog lite på hans epa medans jag sjöng med på raggarlåtar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare hoppade in på multi och han sa att han hade en överraskning till mig som jag kommer känna igen så jag och han springer till garaget och han säger "du kommer nog känna igen denna bilen" så kör han ut med epan som ser exakt ut som den jag skämt raceade med irl med min vanliga bil. så han visar att den är fulltrimmad och hur snabb den är och då bestämmer jag mig för att jag vill ha en fulltrimmad epa men ville inte fulltrimma min egna för det skulle vara dyrare än att ba köpa en begagnad fulltrim epa så jag och han åker ner till piren för att leta men vi blir distraherade av en snubbe som glider runt i sin lowrider raggarbil och eftersom vi redan är i "raggarhumör" typ så hoippar jag upp på taket på min polares epa och sparkar lite på den som raggare gör och sjunger med raggarlåtarna som killen spelar högt (med brytningen jag pratar med i stan) men efter jag hoppar av epan efter jag sparkat lite så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban då jag inte lallade men bara härmade epa raggare lite för skojs skull. men jag fattar att det kan klassas som lall och ser ut som det

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit avstängd för halv ooc någon gång lall och suntförnuft men eftersom jag har spelat på multi i typ över ett år så är det väl förståligt att jag har ett par avstägningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske ha sparkat lite mindre och inte sjungt med lika mycet och högt som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte hålla på så och inte överdriva med det jag gör

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka