Nekad Bladisch | Beslut Överklagan [Bubblegum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Ditt discord namn: Bladisch

Ditt Hex-ID: steam:11000016138970e

Vad för typ av beslut gäller det? fusk

Vem/vilka tog beslutet? Lludde, Merov vad jag vet

Varför tror du själv att beslutet togs? För att personerna som tog beslutet såg en bild när jag streamde mitt fusk på en annan lall server. Jag tror att de trodde att det var Unive jag körde på med tanke på att jag var medlem där. Men jag har aldrig fuskat på Unive servern utan bara lall servrar. Och jag hade personligen ingen aning att det var det dom syftade på att de var Unive jag fuskade på. Men det skulle jag inte göra.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker dte är felaktigf eftersom det inte var på själva Unive servern som jag fuskade på. Det vore väldigt dumt att fuska på den med tanke på att det är en seriös rp server. Men lall server tycker jag personligen inte borde bli inblandad i Unive ärenden med tanke på att de är en lall server. Det var ett tag sen nu som jag blev bannad och jag förstår att det kan ha blivit ett stort missförstånd från min sida och förstod inte riktigt exakt varför jag blev bannad. Jag vet inte äns vad för bevis till min ban heller som har skett men jag erkänner att jag fuskade på andra servrar (lall) än Unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte beviset, har inte fått sett när jag har frågat.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka