Nekad Vacwille™ | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Ditt discord namn: jag som anmäler Vacwille han som jag överklagar på <@1282731149223002144>

Ditt Hex-ID: inte relevant

Vad för typ av beslut gäller det? ban på motparten

Vem/vilka tog beslutet? ekilmis och RealPaolo23

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag o rasse kom in i support vid 15:40 för ett scenario som pågick mellan mig o mina polare o polisen från 23:00-03:20 igår/idag. Beslutet togs för att polisen gjorde fel. Han Rpar inte på sina skador från 5knivhugg och flera sparkar. ekilmis går imot sina egna ord och väljer att bara banna polisen för mild sunt och ta bort pg helt.

Hur är beslutet felaktigt? För att polisen gjorde mer fel och ekilmis sa det själv men sen när vi lämnar support med alla dom så kommer det fram att han bara åker dit för mild pg som rent ut sagt är totalt jävla BULLSHIT. Med 5 knivhugg och flera sparkar DÄR VÄSTEN INTE FINNS så påstår ekilmis "vi hör inte om han rpar på skador och han har väst på sig annars hade han dött" IRL så springer man inte runt och hoppar ÖVER bilar med 5 knivhugg och orkar dra upp en jävla mp5a ur röven och skjuta. Det som JAG påstår är fel med allt detta är att ekilmis säger en sak och sen gör en helt annan sak och ger polisen mindre straff i ban dagar. Och han är Opartisk som staff som inte ger folk den rätta bannen som man ska ha´.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iXblyExpWIc5drptW?invite=cr-MSxtdXgsOTYwMzQyMTks

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka