Nekad XAITZ9669 | Beslut Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Ditt discord namn: xa1tz9669

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad för typ av beslut gäller det? Krimroll, Ban, fearrp

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz, watchsixpack

Varför tror du själv att beslutet togs? Vi börjar med regel brottet mild fear rp det är inte grov såhär vi åkte kommer 7 skottsäkra bilar vil åker dom påittar bilen börjar ryka vi ställer oss bakom en sten dom shoot on sightar jag blir skjuten ställer mig och och en grabb ekilmis då hnr rikta på mig i påriktigt 1 och en halv sekund max skjuter ett skott finns klipp och de blev 2 krim varningar och en ban på 7 dagar som sedan nu är trippelerat nu 3 veckor indargen krim prishöhning nivå3 800kr de är sinnes sjukt för en grön spelare och bra historik i många månader nu men fattar t 110% Vrf du valde att gö så

Hur är beslutet felaktigt? Tycker ba att återgärderna du tog var lite överdrivet såhär ska it be om nått men en annan tog ett beslut innan och sen ändrades de av dig men jag förstår ber om ursäkt för vad jag gjorde vet att man it ska fearrp kan reglerna kring krim jätte onödigt av mig hoppas du kan lita på mig och ge mig en andra chans. Kommer inte ske igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...5cf219dbb8e0c410ff2f7241f9d9b01f7347ef331f11&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka