Nekad Vacwille™ | Beslut Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Ditt discord namn: vacwille

Ditt Hex-ID: steam:110000140bd38d6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen MA

Vem/vilka tog beslutet? Krato

Varför tror du själv att beslutet togs? han säger "Inaktivitet + använd perms på fel sätt" beslutet togs på att jag revvade mig själv + en annan samtidigt. Det som hände var att Idapida buggades med helikoptern så hon dog, jag revvade henne det tyckte han var fel. Jag revvade mig själv pga en incident tidigare som var d sync att jag blev på körd men tänkte inte på att revva mig själv tidigare.

Hur är beslutet felaktigt? Idas Rev är inte felaktig men att jag fick indraget är felaktig. Min egna rev är inte heller felaktig då jag var inne på auto o jobbade så kom en bil o körde på mig så jag tog skada. Jag tänkte inte där o då på att revva mig. Jag skulle åka upp till ida då vi höll på med områdena (Krim rp) påvägen dit vålta jag med bilen vi sa aj m.m (det hörs inte i klippet tror hans vc buggades), laga den och körde vidare mot ida. När vi kom fram så sprängdes hon i helikoptern och jag revva henne pga bugg. Han klagar på att det inte finns klipp på det o allt. han påstår att jag revvade mig själv pga krocken vilket inte stämmer alls. inaktivitets delen stämmer inte heller. jag deltog på intervju rushen, tar verifierade ansökningar lite mer än forumet. Jag har börjat jobba denna vecka ända fram tills v49 vilket han vet om. omman ser i Medlemskaps-svar så ser man aktivitet där men ett hopp på 1 vecka som har är medveten om

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kratos klipp: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lvOQnQlF6IgogOJVw?invite=cr-MSxzVWcsMjE5MDg5Nzgz&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka