Antagen .V4 | Ansökan till Staff [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
464
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Ditt discordnamn: v4.v4

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag kommer att vara en aktiv staff, jag kommer att vara aktiv 5+h helger/lov (gäller nu för det är sommarlov) och så kommer jag att vara aktiv 3-4h på vardagar (när det inte är sommar). Jag är väldigt kompetent samt mogen, jag kommer att vara ingame ofta och så kommer jag att hålla koll i Discord och via att specca folk. Jag kommer att vara aktiv i Discord, Ingame samt forumet (Ingame så kommer jag att specca folk, jag kommer att komma reports).

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker inte fungerar på Unive är lallandet hos folk vid allmänna områden, folk fear rpar och folk powergamear.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med Staff teamet kommer att lösa detta problem via att skriva ut i ooc chatten vid områden där folk lallar, att skriva ut att de ska sluta lalla sedan ifall ingen lyssnar kickar man de eller bannar man de. Fear rp händer oftast hos kriminella, och jag tänker att lösa det via att skriva ut det i krim dcn och att ta upp det i krim möten. Power gaming kan vi lösa via att skriva ut i ooc chatten att de ska rpa på sina skador när de krockar eller blir skjuten.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt via att man kan visa respekt, behandla varje person med respekt och prata med en lugn ton. Sedan kan man agera professionellt via att ha ett bra beteende och att inte lalla som staff. Det är viktigt att agera professionellt så man inte ser dålig ut. Man kan få ett dåligt rykte ifall man inte agerar professionellt som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer som sagt att vara aktiv ca 5h på vardagar (när det är skola) och 6+h på helger/lov. Jag är polis ingame men såklart kommer jag att ta mitt staff arbete före det.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 3 år och 4 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som Medlemskaps Ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb. Jag är inte redo på att vara ansvarig inom jobb, eftersom jag är inte bra på att hålla koll på jobb osv.

!b

!b

Antagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka