ibrajeshto
Icke Medlem
- Meddelanden
- 58
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? tar det i intervju
Vad heter du på discord? v1nne.
Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar: 15:00-22:00
Tisdagar:15:00-22:00
Onsdagar:15:00-22:00
Torsdagar:15:00-22:00
Fredag:15:00-02:00
Lördag:15:00-02:00
Söndag:15:00-22:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? I ungefär 2 år men tagit pauser då och då
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23 gånger men som sagt har spelat i ungefär 2 år och många bans är även felaktiga. (går inte att bifoga bild men kan visa i intervjun senare)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förebild på servern och kunna hjälpa spelarna på servern med hjälp utav att man kan banna, kicka, reviva osv. T.ex en icke medlem kommer och frågar ig "hur blir man medlem" då kan man skriva i hans pm och skriva säg inte sånt ingame då det räknas som "ooc ingame". Om han fortsätter att lalla runt så kan man lägga en /svban snackar ooc ingame trots varning t.ex. En servervakt har även som uppgift att vara underlättande för staff teamet t.ex dva trasiga bilar på vägen eller bara att kunna få bort lallare som är inne på servern och förstör. En servervakt har helt enkelt uppgiften att hålla koll på rpn runt omkring sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag tycker det är en rolig server och har även spelat här i 2 år. Jag vill kunna göra förändrig på rpn och få bort lallet i rollspelet. Jag vill även kunna hjälpa till om det t.ex. sker nån bugg eller sådant så kan man hjälpa personen genom att ta klipp och sen göra /revive id och man underlättar även för staff teamet om man är servervakt på unive Rollspel genom att t.ex dva trasiga bilar på vägen så man inte laggar så mycket.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv-abuse är när man använder sina perms ingame på helt fel sätt genom att t.ex reviva när du dött i ett skott scenario eller att du lägger ditt vapen i handsfacket och dvar bilen efter ett bankrån bara för att inte bli av med vapnet. Sv abuse är något jag inte står bakom och det kommer inte framföras utav mig.
Vad heter du på discord? v1nne.
Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar: 15:00-22:00
Tisdagar:15:00-22:00
Onsdagar:15:00-22:00
Torsdagar:15:00-22:00
Fredag:15:00-02:00
Lördag:15:00-02:00
Söndag:15:00-22:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? I ungefär 2 år men tagit pauser då och då
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23 gånger men som sagt har spelat i ungefär 2 år och många bans är även felaktiga. (går inte att bifoga bild men kan visa i intervjun senare)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förebild på servern och kunna hjälpa spelarna på servern med hjälp utav att man kan banna, kicka, reviva osv. T.ex en icke medlem kommer och frågar ig "hur blir man medlem" då kan man skriva i hans pm och skriva säg inte sånt ingame då det räknas som "ooc ingame". Om han fortsätter att lalla runt så kan man lägga en /svban snackar ooc ingame trots varning t.ex. En servervakt har även som uppgift att vara underlättande för staff teamet t.ex dva trasiga bilar på vägen eller bara att kunna få bort lallare som är inne på servern och förstör. En servervakt har helt enkelt uppgiften att hålla koll på rpn runt omkring sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag tycker det är en rolig server och har även spelat här i 2 år. Jag vill kunna göra förändrig på rpn och få bort lallet i rollspelet. Jag vill även kunna hjälpa till om det t.ex. sker nån bugg eller sådant så kan man hjälpa personen genom att ta klipp och sen göra /revive id och man underlättar även för staff teamet om man är servervakt på unive Rollspel genom att t.ex dva trasiga bilar på vägen så man inte laggar så mycket.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv-abuse är när man använder sina perms ingame på helt fel sätt genom att t.ex reviva när du dött i ett skott scenario eller att du lägger ditt vapen i handsfacket och dvar bilen efter ett bankrån bara för att inte bli av med vapnet. Sv abuse är något jag inte står bakom och det kommer inte framföras utav mig.